П`ятниця
16.11.2018
04:01
Вітаю Вас Гість
RSS
 

Сайт учителя-дефектолога

Дубограй Олени Станіславівни

Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлов »
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої файли [114]
Презентації [32]
Презентації для уроків та виховних заходів
Цікаві поробки [6]
Цікаві поробки та майстер-класи

Погода

Головна » Файли » Мої файли

Урок трудового навчання "Аплікація із деталей геометричних фігур", 1 клас спеціальної школи-інтернату для дітей із особливими потребами
[ Викачати з сервера (33.5 Kb) ] 24.11.2014, 20:39
Тема. Аплікація із деталей геометричних фігур (будинок) – наклеювання за формою та кольором. Мета. Закріплювати уміння і практичні навички виготовляти аплікацію із деталей геометричних фігур. Розвивати та коригувати просторове орієнтування на площині аркуша паперу. Виховувати почуття доброзичливого ставлення до навколишнього. Обладнання. Кольоровий папір, клей, іграшковий зайчик, демонстраційний геометричний матеріал, роздатковий геометричний матеріал різних розмірів, сюжетний малюнок із зображенням контурів будинку.
Хід уроку І. Організаційна частина
1. Привітання
Треба разом привітатись.
- Добрий день!
Дружно голосно сказати нашими гостям:
- Добрий день!
Вліво, вправо поверніться,
Своїм друзям усміхніться.
- Добрий день!
2. Дихальні вправи.
3. Нервово-психологічна підготовка
Визначаємо емоційний настрій дітей, порівнюємо свій настрій з малюнками, на яких зображені різні настрої.
- Коли людина посміхається?
- А якщо щось не виходить?
- Що треба робити, щоб всім було добре?
Девіз нашого уроку:
« Помічаємо і радіємо найменшим успіхам кожного».
ІІ. Основна частина
1. Повідомлення теми уроку
Сьогодні у нас незвичайний урок.
У світ фантазій зробимо ще крок.
А з творчистю ми вже стрічались не раз,
І знову вона завітала до нас.
Це час міркувань, наполегливий час.
Цікаві завдання чекають на вас.
Відправившись у казкову подорож ви дізнаєтесь, що ми сьогодні будемо робити на уроці. Отже, в путь!
2. Пальчикова вправа
Діти одягають напальсники і виконують пальчикову вправу « Топ-топ-топає школяр».
3.Звуконаслідуючі вправи
Шумлять дерева ш-ш-ш
Свистить вітер- с-с-с
Голосно дзвенить великий комар- з-з-з
Уявіть маленького комара- зь-зь-зь
Великий жук летить- ж-ж-ж
4.Геометричні фігури Назвати і показати геометричні фігури (круг, трикутник, квадрат). Назвати предмети, які за своєю формою подібні до геометричних фігур. (за малюнками)
5. Відгадати загадки
- Довгі вуха має, швидко в лісі стрибає.
- Влітку сірий, взимку білий.
- Хто спить, а очей не зажмурює? (Заєць)
Визначаємо емоційний стан Зайчика (за малюнком).
- Що треба зробити, щоб настрій Зайчика покращився?
- Чим ми можемо допомогти Зайчику?
Отже, сьогодні на уроці ми з геометричних фігур зробимо аплікацію будиночка.
Пальчикова вправа
« Дві сестрички, дві руки
Все вони уміють.
Рвуть на грядці буряки,
Одна одну миють.
Місять тясто дві руки,
Лівою і правою.
Воду в морі та ріці
Розгрібають залюбки».
6. Робота за сюжетним малюнком Підбір геометричних фігур, які за розміром співпадають з контурами будиночка.
7. Послідовність виконання роботи.
8. Правила роботи з клеєм та папіром.
Фізкультхвилинка « Осінь»
9. Практична робота дітей.
Індивідуальна допомога дітям.
ІІІ. Заключна частина
Аналіз робіт дітей . Вербальне оцінювання робіт. Підсумок уроку.
Категорія: Мої файли | Додав: lenysya20104
Переглядів: 491 | Завантажень: 42 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 439

Друзі сайту

  

Сайт-портфоліо 

Бігус Ірини Миколаївни

Сайт "Початківці"


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0