П`ятниця
16.11.2018
03:16
Вітаю Вас Гість
RSS
 

Сайт учителя-дефектолога

Дубограй Олени Станіславівни

Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [36]

Погода

Головна » Статті » Мої статті

Характеристика 4 класу допоміжної школи

Зразок характеристики 4 класу допоміжної школи - інтернату

Виховна група 4 допоміжного класу складається з 6 учнів. Це 3 хлопчики і 3 дівчинки.

Усі діти мають наслідки дитячого церебрального паралічу різного ступеня з порушенням центральної нервової системи, рухових функцій верхніх та нижніх кінцівок, тому й стан здоров'я у них різний. Андрейцо Кирило має  порушення зору.

Розвиток мовлення достатній лише у Плєвакіної Тетяни, а всі інші діти мають мовні дефекти різного рівня. Тому для них  проводяться обов'язкові уроки корекції з основних предметів і з класом працює вчитель-логопед. Учителя проводять логопедичні хвилинки на початку уроків та самопідготовки.

Розумові здібності у дітей різні. Вони вміють зосереджуватись, відповідально ставитись до уроків. Пізнавальна активність виявляють лише 2-оє учнів: Плєвакіна Тетяна, Лещинська Xристина. Мають підвищену збудженість, нестійку увагу на уроках, часто стомлюються й потребують постійного контролю з боку педагогів такі учні: Ка­люжна Люба, Лещинський Артур, Удовиченко Богдан, Андрейцо Кирило.

Взагалі всі діти активно працюють на уроках, прагнуть правильно виконати завдання, але у них переважає формальна навчальна мотивація і тому треба поступово її приводити в усвідомлену, щоб діти вміли цінувати знання й свідомо їх здо­бували. Мають різний рівень розвитку самостійності. Достатній він лише у Плєвакіної Тетяни та Лещинської Xристини. Тетяна досяг­ла значних успіхів у засвоєнні програмного матеріалу. Інші діти менш ініціативні, керуються в навчанні дорос­лими. Вони невпевнені в успіху. Натрапивши на перешкоду, пасують перед нею. У них низький рівень розвитку вольової активності. Це такі учні: Калюжна Люба, Андрейцо Кирило, Удовичен­ко Богдан, Лещинський Артур. Вони потребують індивідуального під­ходу в навчанні й вихованні. Рівень розвитку суттєвих ознак їхньої самостійності характеризується середніми показниками. Ці діти потребують допомоги в засвоєнні програмного мате­ріалу.

Учні володіють навичками самообслуговування. Лише Калюжна Люба обслуговує себе під наглядом дорослих. З дівчинкою необхідно вести індивідуальну роботу з метою  формування стійких навичок самообслуговування, постійно контролювати виконання санітарно-гігієнічних норм. Ці навички треба постійно закріплювати у всіх дітей.

З великим задоволенням вихованці люблять слухати каз­ки, відгадувати загадки, ходити на екскурсії в природу, грати­ся в різні ігри. З радістю вони готуються до класних і загальношкільних свят, залюбки виступають на сцені. Діти беруть участь в роботі шкільних гуртків.

Четверо учнів з повних, але малозабезпечених сімей. Двоє дітей (Калюжна Л., Удовиченко Б.) з сімей, де батьки позбав­лені батьківських прав. Характер взаємин між учнями і батьками доброзичливий. Оскільки діти мешкають в інтернаті, то сумують за родиною. Під наглядом педагогів ці учні вчаться спілкуватися й обслуговувати себе самостійно.

Класний колектив ще формується, але фундамент уже за­кладено. Дисципліну у класі можна оцінити на "добре". Рівень взаємин учнів між собою доброзичливий. В цілому всі діти чуйні один до одного, між ними встановлюються товариські відносини. Багато часу вони проводять разом та з захопленням приймають участь у колективних та групових іграх. Інколи сваряться, скаржаться один на одного, але ці образи тимчасові й діти швидко про них забувають, продовжуючи гру.

Педагогам треба й надалі націлювати учнів на формува­ння доброзичливих взаємин, позитивних моральних якостей, які є основою дружнього дитячого колективу, і це є основна мета виховної системи класу. Також спрямовувати навчально-виховну роботу на розвиток творчих здібностей кожної дитини Цього можна досягти за допомогою  цікавих і творчих справ. Під час індивідуальних бесід слід проводити обговорення-аналіз всіх проявів негативних відносин і загострювати увагу на прикладах дружби, взаємодопомоги, доброти.

Категорія: Мої статті | Додав: lenysya20104 (07.05.2011) | Автор: Елена E W
Переглядів: 4749 | Рейтинг: 4.2/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 439

Друзі сайту

  

Сайт-портфоліо 

Бігус Ірини Миколаївни

Сайт "Початківці"


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0