Середа
15.05.2024
15:46
Вітаю Вас Гість
RSS
 

Сайт учителя-дефектолога

Дубограй Олени Станіславівни

Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [36]

Погода

Головна » Статті » Мої статті

Характеристика учениці допоміжної школи - інтернату

                                                                     Характеристика

                                                                                         Калюжної Любові 14.07.1999 року народження;                                                                                                           учениця 2 допоміжного класу 

                                                                                           Кремінської обласної спеціальної

                                                                                           загальноосвітньої школи-інтернату.


Програмний матеріал 2 класу допоміжної школи Люба засвоїла на низькому рівні. Вона навчалася за індивідуальною програмою навчання. Має суттєві мовленнєві дефекти, обмежений словниковий запас. Дівчинка не орієнтована на пізнавальну активність, по предметам встигає слабо. Низький рівень засвоєння понять і розвитку мислення, тому і навчальна активність  низька. Має підвищений ступінь емоційної збудливості. У складних ситуаціях імпульсивна, агресивна. Часто емоційно неврівноважена.

Вміє читати по складах, пише за зразком учителя і по обводці, засвоїла лічбу до 10, але зворотній рахунок посилити не може,  виконує прості арифметичні дії. Увага нестійка, низький рівень концентрації, розподілу, самостійності. На уроках часто відволікається на зовнішні збудники. При виконанні навчальних завдань не здатна переключатися з одного виду діяльності на інший, не може планувати свою роботу, виправляти помилки. Вірші вчить довго і не до кінця. Логічне мислення розвинуто слабко, не може зробити елементарні висновки. Пише неохайно, з помилками. У навчальній діяльності Люба потребує організуючої, плануючої допомоги і схвалення на всіх етапах уроку.

Емоційно-вольова сфера дівчинки потребує постійної уваги зі сторони педагогів. Часто міняється настрій, мають місце прояви негативізму, все залежить від особистого успіху або невдач. Відповідальна до доручень дорослих. Має складні відносини з дітьми. Любить малювати, виступати перед школярами. Навичками самообслуговування володіє слабо, неохайна. Характер інтересів обмежений, рівень оволодіння трудовими уміннями і навичками низький.

Потребує постійного контролю зі сторони дорослих, а також продовження занять у психолога і логопеда.

Переведена до 3 класу, рекомендовано навчатись  за індивідуальною програмою навчання.

29.05.2009 р.

Директор:                                    

 Учитель:                                                                     

Класний керівник:  

                                                                             Характеристика 

                                                                                                                             Плевакіної Тетяни, 

                                                                                                                              03.06.1999 року народження;

                                                                                                                              учениця 2 допоміжного класу 

                                                                                                                              Кремінської обласної спеціальної

                                                                                                                             загальноосвітньої школи-інтернату

        Тетяна успішно закінчила 2 клас . Програмний матеріал засвоїла на високому рівні. Однаково встигає з різних предметів. Дівчинка бігло читає, розуміє прочитане, відповідає  на запитання за змістом тексту. Достатній розумовий розвиток. Вміє висловити власну думку, але тільки усно. При письмі виникають труднощі у виконанні творчих завдань. Під диктовку пише з помилками. Самостійно рішає задачі, добре виконує арифметичні дії. Має спортивні досягнення в змаганнях обласного рівня.

      Рівень розвитку навчальної і пізнавальної активності високий. Дівчинка вміє самостійно працювати і розподіляти свою довільну увагу. Старанна у навчанні, вміє організуватися на роботу.

      Емоційно врівноважена. Здатна зберігати організовану поведінку. Схильна до спілкування, добра, лагідна, спокійна. З повагою ставиться до дорослих. Володіє навичками самообслуговування. Здібна до творчої діяльності. Бере активну участь в колективних творчих справах класу і школи.

      Навчатись у допоміжній школі може за загальною програмою.

29.05.2009 р.

Директор:                                                        

Учитель:                                                         

Класний керівник:                                        


                                                                        Зразок характеристики на учня середньої ланки 

                                                                                                     Характеристика
                                                                                                                                   Іванова Петра Івановича,
                                                                                                                                   12.03.1986 року народження,
                                                                                                                                   учня ______ класу ЗОШ № ___

    Іванов Петро навчається у школі з першого класу. Зарекомендував себе як (старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний) учень. Має навчальні досягнення (високого, достатнього, середнього, низького) рівня. Навчається (в повну міру своїх сил, не в повну міру, потребує постійного контролю, не виявляє зацікавленості до навчання, навчається погано).Має довільну (зорову, слухову, механічну, змішану) пам’ять, (гарно, добре, швидко, повільно) запам’ятовує учбовий матеріал. Виявляє (логічне, образне, конкретне, творче) мислення. Має здібності до вивчення (вказати предмети). На уроках завжди (уважний, активний, байдужий, виконує домашнє завдання, допомагає товаришам). Має добрий загальний розвиток. Багато читає.
      До виконання громадських доручень ставиться (сумлінно, дбайливо, недбало). Був обраний (вказати громадянську посаду). Брав активну участь (у громадському житті школи та класу, у роботі учнівського самоврядування, у культмасових заходах, у спортивному житті школи). Був учасником (шкільної, міської, обласної) олімпіади, конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю). (Скромний, веселий, товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, дисциплінований, самостійний, піддається чужому впливу чи ні). Правила поведінки (завжди свідомо виконує, не завжди, виконує на вимогу вчителя, ігнорує, має порушення дисципліни, схильний до протиправної поведінки). Користується повагою серед викладачів. Має авторитет серед товаришів. Має багато друзів, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.
       Батьки приділяють належну увагу вихованню сина (не приділяють уваги, нехтують вихованням, погано впливають та інше). 


Директор школи (підпис)
Класний керівник (підпис)
                                                   
    

Категорія: Мої статті | Додав: lenysya20104 (15.04.2011)
Переглядів: 11627 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 444

Друзі сайту

  

Сайт-портфоліо 

Бігус Ірини Миколаївни

Сайт "Початківці"


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0