Середа
15.05.2024
09:38
Вітаю Вас Гість
RSS
 

Сайт учителя-дефектолога

Дубограй Олени Станіславівни

Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [36]

Погода

Головна » Статті » Мої статті

Психолого-педагогічна характеристика класу

Психолого-педагогічна характеристика класу

(за Л. Гуткіною)

І. Склад класу

1. Віковий склад.

2. Пізнавальний рівень, загальний розвиток учнів.

3. Працездатність і успішність учнів.

4. Громадське «обличчя» класу.

ІІ. Згуртованість класу

1. Чи є групи за діловими інтересами або негативного харак-

теру? Як учні ставляться одне до одного і до справ класу?

2. Чи полюбляють учні разом проводити час у школі й поза

нею, разом відпочивати і навчатися?

3. Чи товаришують хлопці і дівчата?

4. Чи є у класі кругова порука?

5. Чи переживають учні за успіхи і невдачі свого класу, чи

вболівають за свій колектив?

ІІІ. Організованість класу

1. Чи вміють учні самостійно організовуватися для виконан-

ня колективних справ? Чи вміють розподіляти між собою

роботу і раціонально її виконувати?

2. Чи вміють толерантно й уважно вислуховувати одне одного?

IV. Громадська думка у класі

1. Які вчинки своїх однокласників учні схвалюють, а які —

осуджують?

2. У якій формі вони виказують своє схвалення або осудження?

3. Чи є розходження між тим, що учні говорять, і тим, що

роблять?

V. Характер зв’язків у колективі

1. Що пов’язує учнів класу: спільне місце проживання, місце

за партою, інтереси та інше?

2. Де товаришують учні, тільки в школі чи поза нею?

3. Чи уважні вони одне до одного, чи намагаються допомогти?

У чому виявляється ця допомога?

4. Чи виявляють учні вимогливість до своїх друзів? Чи вміють

бачити в них недоліки?

5. Як колектив класу ставиться до дезорганізаторів, відмін-

ників, активу класу, неуспішних учнів?

VI. Актив класу

1. Склад активу.

2. Чи має актив авторитет?

3. Чи виконуються його розпорядження учнями класу?

4. Чи є у класі учні, які постійно перебувають у активі?

VII. Зв’язок класного колективу із загальношкільним колективом

1. Чи знають у класі, що відбувається в школі та в інших класах?

2. Чи виконуються загальношкільні доручення?

3. Яку участь бере клас у загальношкільних заходах?

VIII. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу

1. Які педагогічні заходи треба провести класному керівникові

щодо згуртованості й організації учнівського колективу?

2. Як використовувати класний колектив для виховного впли-

ву на окремих учнів?

Категорія: Мої статті | Додав: lenysya20104 (09.06.2011) | Автор: Елена E W
Переглядів: 12521 | Рейтинг: 3.3/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 444

Друзі сайту

  

Сайт-портфоліо 

Бігус Ірини Миколаївни

Сайт "Початківці"


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0