Хід уроку
І. Вступна
частина
1.
Організаційний момент. Привітання і виконання логопедичних
вправ під музику
П.І.Чайковського «
Вальс квітів»:
- дихальні вправи та
голосові,
- артикуляційні
вправи.
ІІ.
Основна частина
1.
Оголошення теми і мети
уроку.
2.
Пояснення вчителя: - Діти ,
ми з вами сьогодні будемо подорожувати на уявному потязі.
Нам треба проїхати 10
зупинок і чи встигнемо ми це зробити до кінця уроку ,залежить від вас.
3.
Перша зупинка « Розминка»
Довго не думай і не
гадай , а одним словом відповідай:
- Скільки сонечок на небі?
- Скільки грушок на вербі?
- Скільки очей у сови?
- Скільки дірок в голові?
- Скільки вогнів у світлофора?
- Скільки крил у ворони?
- Скільки пальців на руці?
Число і цифра 5:
-
Усний рахунок. Гра « Мікрофон».
(Діти чітко і швидко в мікрофон рахують до 10 і назад).
-
Рахунок на пальцях до 5 і назад.
-
Робота з цифрами від 1 до 5 ( діти
розкладають цифри на партах і співвідносять з кількістю предметів).
-
Гра « Цифра заховалась».
(на малюнках видно лише частину цифри , діти відгадують ,
яка це цифра).
5. Станція «
Казкова»
1)Ілюстрації до
казки « Ріпка»:
-
Хто перший став ріпку тягти із землі?
-
Хто другий? Третій? Четвертий? Останній?
2)Ілюстрації до
казки « Колобок»:
- Кого першого зустрів Колобок?
-
Кого другого? Третього? Четвертого?
6. Станція «
Порядкова»
1) Вправа на уважність: приходять в
гості до нас звірята, а ви , діти, уважно дивіться і запам’ятовуйте, хто зайде
першим , другим , третім і т.д.
2) Що ж таке «порядкова лічба»?
(Віршовані малюнки на дошці.)
3)Гра « Матрьошка».
4) Розстав
по порядку: різнокольорові кубики з цифрами від 1 до 5 .
5) Гра з м ‘ячика-ми : якого кольору м’ячик з цифрою «5» , «4»,
«3», «2», «1».
7. Станція « Каліграфічна».
- Письмо цифри 5 в прописах і в
зошитах.
8. Станція « Фізкультурна».
Фізкультхвилинка:
-
Добре те, що сонце світить
(руки вгору)
-
Добре те , що вітер віє
(коливають руками)
-
Добре те , що оцей
ліс(присідають)
-
З нами разом ріс і ріс
(тягнуться вгору)
-
Добре гратися надворі
(плескають в долоні)
-
Добре вчитися у школі!
(сідають за парти).
9. Станція «
Цікаві задачі»
Вчитель читає «цікаві задачі», а діти їх розв’язують. Наприклад:
Пташки мали пташенят,
5 веселих маленят.
Раптом трапилась біда:
Одно випало з гнізда.
Скільки пташенят тоді
Залишилося в гнізді? (4).
10. Станція
« Книжкова»
Робота з підручником» Математика»
с. 69
11. Станція
« Геометрична».
1) Повторюємо, які геометричні
фігури ми вже знаємо: квадрат, трикутник, круг, овал, прямокутник.
2) Гра « Чарівний мішечок»
( діти визначають, якої форми
предмет у мішечку, не дивлячись у нього).
3) Гра « яка фігура по порядку?».
12. Станція
« Кінцева».
ІІІ. Підсумки уроку:
-
Скільки станцій ми проїхали?
-
Чи цікаво було подорожувати?
-
В яку пору року ми подорожували?
-
Про яку цифру ми сьогодні говорили?
-
Діти, ви молодці!
|