Субота
30.11.2024
09:51
Вітаю Вас Гість
RSS
 

Сайт учителя-дефектолога

Дубограй Олени Станіславівни

Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлов »
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої файли [114]
Презентації [32]
Презентації для уроків та виховних заходів
Цікаві поробки [6]
Цікаві поробки та майстер-класи

Погода

Головна » Файли » Мої файли

Нестандартний урок позакласного читання "В гостях у казки", 2 клас
[ Викачати з сервера (4.77 Mb) · Викачати видалено () ] 07.01.2014, 17:36

Тема: Казка "Ведмідь і павучок". Рольове читання. 

Хід уроку

ВЧИТЕЛЬ. В ефірі – урок- телепередача «В гостях у казки». З вами постійна ведуча – Ірина Миколаївна. Я рада вітати всіх присутніх у нашій студії.

                Доброго ранку! Доброго дня!

                Доброго – вчора, сьогодні, щодня…

                Хай не псується годинник на вежі.

                Хай буде все на землі, як належить:

                Сонце – як сонце, літо – як літо,

                Дощик – як дощик, діти – як діти.

                Кожному дому щастя бажаю.

                Доброго ранку! Доброго дня!

ВЧИТЕЛЬ. Дозвольте представити вам команду, з якою я працюю: Василіса Премудра, Мудра Сова, поштар Пєчкін.

У листах, які надходять до нас, глядачі часто задають запитання «Чому ми  ведемо передачу саме про казки?»

А ось чому:

Василіса Премудра:

Існує книг багато на Землі,

Вони цікаві, мудрі та повчальні,

Та кожен з нас, дорослий чи малий,

Казки читає – дуже вони гарні.

МУДРА СОВА:

Казки -  це світ, чарівний та незвичний,

Казка – це диво, сповнене краси.

Поринуть у казку – це ж бо так цікаво,

Це справді свято, радість для душі.

ПОШТАР ПЄЧКІН:

У казці звірі свою мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі,

Добро і правда завжди зло долають,

Тому і люблять казку діти всі.

ВАСИЛІСА ПРЕМУДРА:

Мудра казко, казко чарівниця,

Ти даруєш ласку,

Вчиш ростить пшеницю.

Поведи нас за собою в світ

Прекрасний і чудовий.

На дошці висить вислів Сухомлинського В.С.

«Казка – це, образно кажучи, свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки і мови»

ВЧИТЕЛЬ:

- Діти, у вас на партах лежать два кружечки – червоний і синій. В кінці уроку, якщо вам урок сподобався – ви віддаєте мені червоні, якщо ні – синій. Добре?

- А зараз, діти, подивіться на дошку. Стоїть красивий будиночок.

Мені дуже хочеться дізнатися, хто в ньому живе. А вам хочеться?

То ж давайте дізнаємось. Що треба зробити, перш ніж увійти?

ДІТИ:

-          Треба постукати…

ВЧИТЕЛЬ:

-Легенько стукаємо одним пальчиком. А тепер двома, а далі поперемінно. Спробуємо всіма, нехай думають, що дощик іде.

Ніхто не виходить… А я зараз загляну у віконечко…

-Діти, але це не простий будиночок, а казковий. В ньому живуть багато різних казочок.

А які казки там живуть ми з вами зараз з’ясуємо. Я вам читатиму уривки з казок, а ви будете відгадувати назву казки.

1.       «Баба діда за сорочку, дочка бабу за торочку…» (ріпка).

2.       «Уліз і ведмідь – стало семеро…»(рукавичка).

3.       «Я не пила, я не їла: тільки бігла через місточок, та вхопила кленовий листочок…»(коза – дереза).

4.       «А лисичка його гам! Та й проковтнула…»(колобок).

5.       «А мишка бігла хвостиком зачепила і розбила яєчко…»(курочка ряба).

6.       «– Бачите, дядьку. Якби не моє павутиння, то вас давно не було б на світі.» ( Ведмідь і павучок)

ВЧИТЕЛЬ:

-Вірно, діти, ви впоралися  з цим завданням, у цьому будиночку живуть оці казочки. А їхня мати «Казка», вона буде гостею на нашій програмі.

(До класу заходить «Казка»).

КАЗКА:

Вітаю вас, дорослі і малі,

Від всіх казок низенький вам уклін.

Я – казка мудра, хочу вам сказати,

Що кожен з вас мене повинен знати.

Бо, кажуть, казка вчить на світі жити,

Та правду й волю завжди боронити.

Я,друзі, казка добра й чарівна.

Мене ви знаєте і любите, мабуть.

ВЧИТЕЛЬ:

-Сьогодні у нашій передачі беруть участь діти, які хочуть в майбутньому стати постійними ведучими цієї програми.

-Так, діти? (Так).

-І ми спостерігатимемо за їхньою роботою в різних студіях.

ВЧИТЕЛЬ:

-Любі глядачі, наша передача монтуватиметься з різних телестудій.

Отож, сьогодні у передачі: розвиток навичок правильного і виразного читання із студії «Юних дикторів», інформація про прочитанні казки із «Інформаційної студії», робота в студії «Акторської майстерності».

РОБОТА   В   СТУДІЇ   «ЮНИХ   ДИКТОРІВ»

1.Орфоепічні вправи.

ВЧИТЕЛЬ:

-Діти, якщо ви хочете бути справжніми акторами, працювати будемо за всіма акторськими правилами. Актори, ведучі повинні багато читати, швидко орієнтуватися у запропонованих текстах, чітко і виразно промовляти слова. Адже по телебаченню вас не тільки бачать, але й чують.

ПРОМОВТЕ:

Запросимо тишу  - ц – ц – ц.

Вітерець у лісі – ш – ш – ш.

Прилетіли птахи – шук – шук – шук

Заспівав соловей – тьох – тьох – тьох.

Тануть бурульки – крап – крап – крап

Дзюркоче вода у струмку – дз – дз – дз

2.Чистомовка.

Шу-шу-шу – чистомовки я пишу.

Ят-ят-ят – їх пишу для всіх малят.

Ки-ки-ки – всі говорять залюбки.

Ло-ло-ло – щоб чисте мовлення було.

ФІЗКУЛЬТПАУЗА З ІНТЕРАКТИВНОЮ ДОШКОЮ.

РОБОТА В «ІНФОРМАЦІЙНІЙ СТУДІЇ»

1.Мозковий штурм.

- Як називається художній твір, у якому обов’язково є щось чарівне, незвичайне, нереальне?(казка)

- Які бувають казки?(народні та авторські)

- Які  види казок ми з вами вивчали?(казки про тварин, чарівні казки)

- Що в казках завжди долає зло?(добро і правда).

2.Телеграма від «Поштаря Пєчкіна»

ВЧИТЕЛЬ:

-В нашу телепередачу надходить багато телеграм…Але ж ця -  без підпису. Діти, допоможіть, впізнати, хто не зміг потрапити до нас своєчасно.

-  «Дуже засмучена, Мишка випадково розбила моє яєчко, прийти не зможу»(Курочка ряба)

-  «З’їв семеро козенят, болить живіт "(вовк)

-  «Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо»(з казки «Ріпка»).

3. «Завдання від Білосніжки».

(Відгадати загадки, які записані на листочках яблучок, що принесла до студії, як гостинець, Білосніжка.)

1.Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів? (Червона Шапочка)

2.До школі прямує хлопчик дерев’яний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

Відома ця книжка тобі, чи не так?

В пригодах яких побував цей хлопчак? (Пригоди Буратіно.)

3.На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Велика стала.

Став тут дід усіх гукати.

Та красуню рвати.

А цю казку, діти ви  встигли відгадати? (Ріпка)

4.Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк не наша мати. ( Вовк і семеро козенят)

5.Ой , набридло на віконці

Все на сонечку сидить.

Я візьму і покочуся,

Щоб побачити весь світ. (Колобок)

6.Працювала я у хатці,

 Танцювала у палаці,

Є така у мене звичка –

Десь губити черевички. ( Попелюшка)

7.Вигнав дід козу із хати –

Тай пішла вона блукати:

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли,

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув. ( Коза – Дереза)

8.Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась,

До ведмедя не призналась? (Маша і Ведмідь.)

РОБОТА В СТУДІЇ «АКТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ»

1.Вікторина «Чарівний кошик».

ВЧИТЕЛЬ: - У кошику знаходяться речі з казок. Я буду по черзі діставати якусь річ, а ви говоритимете у якій казці вона зустрічається.

-          Бинт – «Айболить»

-          Яйце – «Курочка ряба»

-          Ключ – «Пригоди Буратіно»

-          Колосок – «Колосок»

-          Рукавичка – «Рукавичка»

2. Конкурс «Я люблю читати казки»

Читання казки « Ведмідь і павучок» за ролями.(Аня, Свєта, Андрій – інд. завдання).

                 Підсумок уроку

1.Заключне слово вчителя.

ВЧИТЕЛЬ. – Дорогі діти, я вам дуже вдячна за любов до рідної мови, за уважне читання казок, за те, що ви любите і шануєте рідне слово. Бажаю вам подальших успіхів у навчанні.

2. «Чемоданчик вражень»

(Учні складають в чемоданчик свої «враження» від уроку).

3. Підведення підсумків.(похвала дітей).

І «Казка» спостерігала за вами, як добре ви працювали, приготувала вам подарунки  книжечки – казочки.

4. Д.З. буде  - прочитати казочки - подарунки.

(звертання до глядачів в студії)

Швидко спливають хвилинки,

От і прощатись пора.

Я на прощання вам зичу

Щастя, здоров’я, добра.

Категорія: Мої файли | Додав: lenysya20104
Переглядів: 1751 | Завантажень: 415 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 444

Друзі сайту

  

Сайт-портфоліо 

Бігус Ірини Миколаївни

Сайт "Початківці"


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0